Як упаковка вашого продукту може завоювати серця покупців

Упаковка має великий вплив на рішення споживачів про покупку, які ви повинні враховувати при роботі з командою дизайнерів.

Певні кольори та зображення можуть викликати у клієнтів настрій і викликати почуття, які можна використовувати для підвищення продажів.

Упаковка продукту є важливою частиною вашого брендингу та дає можливість відрізнитись від конкурентів.

Щороку запускається майже 30 000 нових продуктів, і 70% -80% цих продуктів зазнають невдачі. Ось як і чому можна подолати розбіжності, звертаючи увагу на упаковку вашого продукту.

Якщо все зроблено правильно, ваша упаковка може бути такою ж незабутньою, як і сам продукт. Синя подарункова коробка від Tiffany і чайні пакетики із золотими рибками - лише деякі з безлічі яскравих прикладів, що доводять, чому упаковка продукту настільки потужна.

Переваги хорошої упаковки продукту

Згідно з дослідженням, опублікованим Європейським журналом наукових досліджень про вплив упаковки на рішення споживачів про купівлю, хороша упаковка є однією з найважливіших характеристик успішного продукту. Дослідження також показало, що правильна упаковка істотно впливає на поведінку споживачів і ефективніше, ніж традиційна реклама, відрізняти бренд від конкурентів.

Упаковка - це перше, що покупець бачить, коли стикається з продуктом в магазинах, і це перше враження має тонкий, але тривалий вплив. Якщо упаковка нудна чи погано оформлена, це психологічно змусить покупців припустити, що якість продукту сприяє її зовнішньому вигляду. Але якщо упаковка успішно привертає увагу і випромінює якість та розкіш, споживачі будуть схильнішими спробувати те, що вони ніколи не пробували.

Ваша упаковка має бути вашою візитною карткою та важливою складовою вашого бренду. Він повинен показати вашим клієнтам, чому ви перевершує своїх конкурентів у сміливій, але тонкій манері.

Ось чотири способи, якими упаковка продукту може дати будь-якому бренду конкурентну перевагу.

1. Допомагає вам виділитись.

Для кожного продукту на ринку є безліч брендів, що борються за увагу клієнтів. Один із способів прибрати безлад і виділитися з натовпу - переконатися, що упаковка вашого продукту цікава. Ви можете стати неймовірно сміливими та грайливими, щоб привернути увагу, використовувати стилізацію з химерними візерунками, щоб надати блиску вашій упаковці, або розповісти унікальну історію з вашою упаковкою. У вас є нескінченні можливості зробити так, щоб упаковка вашого продукту говорила сама за себе.

2. Впливає рішення покупця про купівлю.

Кольори, візерунки та текстури в упаковці продукту відіграють роль у виборі покупця. Людський мозок реагує на візерунки та кольори унікальними способами, тому вибирайте свої кольори з розумом. Вивчіть свою демографію та відповідно налаштуйте упаковку продукту для максимального впливу на роздрібну полицю.

3. Відмінний маркетинговий інструмент.

Люди ухвалюють рішення про купівлю протягом декількох секунд після представлення продукту. Ось чому упаковка продукту є чудовим маркетинговим інструментом. Повідомлення мають можливість викликати посмішку на вашому обличчі або викликати приємну пам'ять. Обмін повідомленнями має емоційну привабливість, яка виявилася успішною для брендів. Таким чином, має сенс тільки те, що упаковка вашого продукту може включати такі повідомлення, як «новий зовнішній вигляд, той же чарівний аромат» або «тепер отримати 30% більше в кожному пакеті».

4. Підвищує впізнаваність бренду.

Коли замислювалися, чому споживачі дізнаються брендові продукти в одну мить? Упаковка продукту, що включає логотип компанії з правильними шрифтами та кольорами, не тільки підвищує впізнаваність бренду, а й підвищує впізнаваність. Так що витратите трохи часу, щоб ці незначні зміни зробили величезний внесок у свідомість споживача.

Поради щодо успішного пакування продукту

Ваше пакування має чітко визначати, що відрізняє ваш бренд. Намагайтеся мислити нестандартно, залишаючись у своїй функціональним, і зосередьтеся у тому, як упаковка може створити цілісний споживчий досвід.

Майте на увазі, що певні кольори та зображення непомітно впливають на настрої та рішення ваших клієнтів. Бажано найняти досвідченого дизайнера упаковки або команду дизайнерів, щоб допомогти втілити в життя індивідуальність вашого бренду через упаковку. Вони допоможуть вам вибрати правильний дизайн та кольорову гаму, які викликатимуть будь-який настрій, який ви хочете створити.

Це ніколи не зашкодить інвестувати у якість. Це ставка, яка окупиться у довгостроковій перспективі. Створення сприйняття вашого бренду, що сприяє майстерності та увазі до деталей, з часом призведе до збільшення продажів. Це простий спосіб створити унікальну індивідуальність для вашого бізнесу та відокремити себе від конкурентів.

Упаковка продукту здатна підняти продаж від різкого падіння, якщо вона призначена для створення цього вау-фактора. Ось чотири способи використання вашого дизайну упаковки для збільшення продажів.

1. Знайте свій цільовий ринок, щоб вплинути.

Для блискучого дизайну упаковки завжди спочатку враховуйте демографічне тло. Дуже важливо знати людей, яким потрібно те, що у вас є, якщо ви хочете досягти успіху на конкурентному ринку. Зрозуміти свою цільову аудиторію, її болючі точки, їх переваги та їх купівельні звички, і відповідно налаштувати вашу упаковку.

2. Зробіть недорогу шикарну упаковку з індивідуальними налаштуваннями.

Відмінна упаковка не обов'язково означає дорогу упаковку. Деякі бренди вплинули навіть із простою упаковкою продукту. Ви можете покращити свою пакувальну стратегію, просто додавши шари, текстури або стильну друкарню. Насправді, простий дизайн упаковки ефективніший, якщо ринок візуально схвильований.

3. Використовуйте розумну упаковку, щоб створити враження розпакування.

Ніщо не працює краще, ніж активізація емоційної взаємодії, тому якщо ви можете змусити свою упаковку продукту змусити покупця відчути щось, це обов'язково викличе шум на ринку. Точно так, як люди люблять розпаковувати продукт Apple, якщо ваша упаковка може принести вам задоволення і практичний досвід, вона неодмінно стрибне з полиці в кошик.

4. Використовуйте екологічний дизайн, щоб підвищити індивідуальність вашого бренду.

Будь-яка упаковка продукту, яка може бути повторно використана або перероблена, сподобається екологічному споживачеві сьогодні. Насправді, понад 50% людей воліють екологічний бренд іншим. Якщо упаковка вашого продукту позитивно впливає на навколишнє середовище, ви можете досягти великих успіхів на ринку. Упаковка продукції Puma, яка одночасно є багаторазовим плакатом, є яскравим прикладом упаковки продукції, яка відображає мету, а також виділяє бренд.

Ваші споживачі активно перевіряють декілька продуктів одночасно. Найвірніший спосіб змінити ситуацію до цього моменту – це продумати упаковку вашого продукту.