Розпакування: як зробити розпакування цікавим для ваших клієнтів

Розпакування: як зробити розпакування цікавим для ваших клієнтів

У висококонкурентному онлайн-торгівлі важливий не тільки ваш продукт. Упаковка також має вирішальне значення для успіху. Дізнайтеся, як розпакування посилює рішення про покупку і як ви, як інтернет-магазин, можете розпакувати товар свідомо.

Відповідна упаковка зміцнює лояльність клієнтів

Другого шансу справити перше враження немає — особливо це є актуальним для операторів інтернет-магазинів. Адже, крім якісної продукції, сьогодні важлива ще й упаковка. Це одна з перших точок контакту між покупцем і вашим продуктом — у прямому розумінні цього слова.

З упаковкою, що відповідає вашому бренду, ви підтримуєте позитивні враження від купівель у ваших клієнтів. Перед відкриттям це збільшує очікування на реальний продукт. Після цього це допоможе переконатися, що ваші клієнти у безпеці: ви зробили правильний вибір. Тому вам слід знати про так зване розпакування вашого продукту.

Як і чому працює розпакування

Розпакування тепер зарекомендувало себе у соціальних мережах. Здебільшого через відео клієнти чи впливові особи діляться тим, як вони розпаковують товари – від першого враження до самого продукту. На кожному етапі вони описують, як вони сприймають розпакування. Такі вклади особливо поширені у косметиці, іграшках та електроніці. В принципі, проте, майже всі продукти, безумовно, підходять для вражаючої упаковки.

Привабливість: глядачі відчувають «відчуття» від продукту, навіть не купивши його заздалегідь. Деякі дивляться такі відео з розпакуванням для розваги, інші використовують їх як огляд. Таким чином, такі відеоролики можуть вплинути на те, чи потенційні клієнти купують продукт самі.

Лояльна до бренду розпакування поєднує цифровий та аналоговий.

Якщо ви використовуєте свою упаковку та транспортувальні матеріали творчо і відповідно до вашого бренду, це створює цінність для ваших клієнтів, яка виходить за рамки самого продукту. Оскільки в електронній комерції — на відміну від місцевих дилерів — у вас немає прямого обміну з покупцями вашої продукції, вам слід згадати про свій бренд іншими способами.

Упаковка поєднує цифровий світ з аналоговим світом покупок. Вона може допомогти визначитися з іміджем бренду та покупкою – особливо для емоційних продуктів, наприклад, в індустрії краси чи моди. І це може створити незабутні враження, якими переконані клієнти захочуть поділитись з іншими.

Правильна упаковка повинна оптимально захищати продукт під час транспортування та водночас підтримувати імідж вашого бренду. Крім того, він не повинен бути занадто дорогим, інакше це занадто знизить вашу маржу. Наші поради щодо упаковки допомагають у цьому балансі.

7 порад з унікального досвіду розпакування

1. Дизайн зовнішньої упаковки

Коробки, в яких ви надсилаєте свою продукцію, є одним з найважливіших елементів упаковки. Білі чи коричневі картонні коробки дешеві, міцні і тому широко поширені. Щоб персоналізувати їх, ви можете надрукувати на транспортних коробках, наприклад ваш логотип або інші мотиви.

2. Не клеїти прозорий скотч

Прозорий чи коричневий скотч? Це не обов'язково має бути єдиний вибір, тому що пакувальні стрічки можна так само легко прикрасити вашим логотипом або вибрати колір, що відповідає вашому бренду. Невеликі зусилля, які можуть значно поліпшити загальне враження.

3. Покажіть свої кольори

Якщо ваш продукт лежить у коробці відкритим, це зніме напругу з розпакування. Обгортковий папір збільшує очікування, його можна роздрукувати та розфарбувати. Коли справа доходить до наповнювачів, таких як пакувальна стружка, повітряні подушки або пухирчаста плівка, варіантів дизайну менше. Однак ви також можете виділитися серед конкурентів за допомогою кольорових наповнювачів, таких як декоративний паперовий наповнювач.

4. З наклейкою та печаткою.

Ще один недорогий спосіб покращити процес розпакування — це крафт наклейки та рекламні матеріали. Наприклад, наклейки можуть бути елегантною печаткою на обгортковому папері та підтримувати індивідуальність вашого бренду. Непомітні рекламні матеріали у вашому корпоративному дизайні, наприклад, з інформацією про ваші канали в соціальних мережах або пропозиціями окремих продуктів є ще одним ввічливим сервісом для ваших клієнтів.

5. Ваш індивідуальний підхід

Додана карта з розумними або гумористичними повідомленнями про бренд, інструкціями з використання або купонами на знижку для наступної покупки — тут є багато варіантів, які не потребують особливих зусиль. Невеликі магазини також можуть підтримувати позитивні враження від покупок своїх клієнтів за допомогою рукописних особистих повідомлень. Ось як ви можете протистояти порівняно анонімній електронній комерції.

6. Маленькі подарунки

Невеликі подарунки або зразки продукції можуть бути ефективними. Переконайтеся, що ви пропонуєте реальну додану вартість та вигоду, щоб добавка не потрапила у сміття. Ретельно підібраний підходящий зразок може привернути увагу до інших товарів з вашого асортименту та, можливо, надихнути на наступну покупку.

7. Більше, ніж просто цифри

Рахунок-фактура зазвичай входить у комплект. Тут також є місце для маневру. Чи дійсно ваш клієнт має першим побачити рахунок? Як він влаштований оптично? Чи можна туди, крім суми, розмістити інші повідомлення? Виявіть творчий підхід!

Будьте незабутніми з розумним розпакуванням

Свідоме проектування упаковки і, отже, процес розпакування може мати великий вплив лише кількома заходами. Використовуйте цю можливість, щоб надати своїм продуктам та вашому бренду унікальну індивідуальність та надихнути ваших клієнтів на незабутні враження від розпакування.

Ми у Віском підтримаємо вас широким спектром відповідних пакувальних матеріалів, які можна індивідуалізувати. Будь ласка, не соромтеся звертатися до нас!