Наскільки важливою є упаковка при продажі продукції?

Упаковка під час продажу продукції. Якщо ви коли-небудь відвідували eBay і купували товар через Інтернет, ви зрозумієте, що вам потрібно безпечно та вчасно чекати, доки ваш товар прибуде. Приватним продавцям приділяється трохи більше уваги з багатьох причин, але є одна, яка виділяється на тлі решти: упаковка.

У 2009 році 36% ринку упаковки було інвестовано тільки в картон і папір, що говорить про обсяги зусиль, які роблять пакувальна промисловість для безпечної доставки продукції. Упаковка будь-якого продукту не може бути в центрі вашої уваги при покупці, але це має значення для продавця.

Завжди є менше занепокоєння про те, як ваш пакет буде доставлений при замовленні від довіреного продавця, такого як Amazon, але ви можете бути не впевнені, як приватні компанії інвестують в упаковку, що викликає трохи більше занепокоєння. Знаючи, як багато уваги ми приділяємо упаковці наших продуктів, наскільки важливою є упаковка при їх продажу?

Уникнення критики від клієнтів

Ваш бізнес не може дозволити собі мати негативну критику, коли ви намагаєтеся просувати хороше обслуговування клієнтів та увага до деталей. Багато компаній опинилися в гарячій воді після того, як не змогли правильно доставити товари до порога, тому інвестиції в якісну упаковку є надто важливими. Майте на увазі, що ваші клієнти очікують знайти і переконайтеся, що ви постачаєте це.

Використовуючи пакувальні коробки гарної якості, Як і у випадку з Amazon, компанії, які прагнуть використовувати високоякісні картонні коробки з подвійними стінками, з більшою ймовірністю матимуть кращу репутацію через правильні вимоги до упаковки для всіх товарів. Переконайтеся, що ви не відстаєте під час відправлення вашої продукції.

Продукти можуть бути легко пошкоджені

Незалежно від того, скільки разів ви пишете "Тендітний" на коробці, без правильних заходів упаковки більш крихкий предмет з більшою ймовірністю буде пошкоджений під час відправки, і це факт. Навіть предмети, які ви можете не пошкодити, можуть бути пошкоджені через обробку упаковки при переміщенні з місця на місце. Дослідження навіть показало , що написання «крихке» не завжди рятує ваші питання і фактично може зробити їх схильнішими до пошкоджень.

У 2006 році Royal Mail визнала, що цього року було пошкоджено понад 14 мільйонів листів та посилок, що свідчить про те, що багато предметів може бути недостатньо підготовлено до відправки. Правильні пакувальні матеріали Скроне буде тримати ваш бізнес, відправляючи якісні продукти, які можуть краще пережити збитки. Для крихких предметів бульбашкова плівка є одним із кращих захисних пакувальних матеріалів, у які ваш бізнес може інвестувати.

Завдяки технології бар'єру AirWave, що утримує повітря, повітряні подушки захищені від витоку повітря, як це робить стандартна дешева бульбашкова плівка, забезпечуючи більш тривалий захист ваших предметів. Він добре працює, щоб створити бар'єр від зовнішнього пошкодження – непогано для предмета, який спочатку призначався для шпалер.

Захисна упаковка вважається відповідальною

Більшим компаніям довіряють, тому що вони дбають про упаковку ваших речей для транспортування. Ваш бізнес може процвітати завдяки використанню додаткових захисних пакувальних матеріалів, таких як надувна упаковка, яка використовується для захисту кількох предметів від переміщення та отримання пошкоджень. Один рулон надувної упаковки може замінити кількість покриття, що надається сімома пакетами пакувального арахісу — це економить гроші вашої компанії, забезпечуючи більш надійний захист упаковки.

Клієнти цінують зусилля, які роблять компанія для забезпечення безпеки своїх продуктів, тому розуміння цього може бути важливим, коли ваші клієнти повертаються до вас. Якщо ви шукаєте екологічний варіант для вашої упаковки, який зможуть оцінити покупці, спробуйте наші 100% пакувальні подушки PaperWave BIO. Просте розміщення їх поруч із вашими предметами всередині міцної картонної коробки з подвійними стінками запобігатиме переміщенню виробу під час транспортування та зменшить ризик поломки.

Упаковка важлива для вас та ваших клієнтів

Ваша репутація як бізнесу залежить від уваги, яку ви приділяєте невеликим частинам бізнесу. Продукт має бути добрим, як і ваша упаковка. Привабливий дизайн упаковки вашого продукту буде більш продуманим і вражаючим для клієнтів, які з більшою ймовірністю придбають його, а турбота, яку ви берете в упаковці для доставки, також допоможе їм зібрати інформацію про вид бізнесу, який вам потрібен. надійні, заслуговують на довіру і можуть повернутися.